Withering Hearts


enjoy the music ^^
Title :
Kalau Aku Kaya
Withering

hearts
Friday, October 12, 2012,6:39 PM
Medan Perjuangan - 2012


' jangan lupa bawak I/C & slip tau !  '


Bismillahhirrahmanurrahim~
First sekali Tarikh PMR 2012 jatuh pada 9-16 Oktober ,
Mak : hurmm.. anak mak dah nak exam PMR .
Ayah : dah belajar dah usaha dan bertawakal , haa` mesti kena dapatkan 8A!
Cikgu - cikgu : cikgu halalkan semua ilmu , buat elok-elok nanti .
Mai , Umi , Huda : aku doakan kau , kau doakan aku tau ! n_n

Insyaallah Allah permudah kan segala urusan aku nanti , sebab
 tanpa keizinan daripada-Nya , apa yang kita harap tak akan jadi.
Haritu majlis restu ilmu dah selesai.. tenang sikit dengar ucapan
 daripada cikgu - cikgu . Restu daripda Emak & Ayah pon dah.. 
Kawan - kawan pon sudah . 

Saya harap dan doakan semua pelajar SMKAM dan seluruh pelajar yang
mengambil perperiksaan ini dapat keputusan yang cemerlang , Amin ~